Wednesday, March 2, 2011

special 2 her!!

assalamualaikum....

dear blog.. dah lama diri ini nak tulis entry yang ini, tapi ade jer tak cukup masa la, xde mood lagi lah.. ok sekarang tengah xde keje nak buat, saya update ini entry lah!! hik3

"her" 2 adalah rumate aku merangkap adik aku lah.. sebab die ni junior muda dari aku, so aku ni kakak lah kan hik3. dah banyak hari dah bilik ni hanya tinggal aku sorang2 cz sya ni sekarang berada di tanah suci makkah menunaikan ibadah umrah bersama ahli keluarganya... behagienye rase.. dapat jejak kaki ke sana kn... aku doakan sya dan keluarganya selamat sampi pulang nanti bila ibadahnya telah selesai di sana... walau aku ni takot tido sorang diri selama 2 miggu bersamaan selama ketiadaan sya ni, tapi xpela aku wat2 jela berani T_T...

hari ni genap semiggu dah sejak keberangkatan die dari usm ke sana.. (ayat wat teruk boleh hak3) baru nak tulis entry tentang die adoiii pe punye rumate la ak ni kan.. haih coiii btoi

k.la sekian

No comments: