Sunday, March 13, 2011

selamatkanlah mereka YA ALLAH..

assalamualaikum semua... seperti yang sedia maklum kita di jepun telah dilanda tsunami pada jumaat lepas. ketentuan ilahi.. segala bencana alam akan terjadi dimana-mana.. aku sangat risaukan keselamatan abang aku dan kawan-kawanye di sana..

aku hanya dapat hubungi abang aku melalui fb.. sebab nak talifon line teruk sangat.. family hanya harapakn aku jer dapat contec dgn dia nak tau pekembangan.. tadi aku dapat lagi news dari abang aku, katanya jepun dan teruk sangat.. sume aktiviti di stopkan.. jadi abang aku xdapat nak balik malaysia lagi.. sekarang radioaktif nuclear dah bertiup merata.. dorang sekarang kene pakai mask untuk keselamatan...

YA ALLAH  selamatkanlah mereka dari segala bencana... mudah-mudahan abang aku dan kawan-kawanya dapat pulang ke malaysia dengan selamat..amin..........

No comments: