Friday, March 11, 2011

jiwa kosong

aku ada perasaan, aku ada macam-macam perasaan, terima kasih buat kamu yang memainkan peranan agar segala perasaan ni dapat aku rasai. aku luahkan segala perasaan aku dalam ini, tapi kamu tak pernah untuk membaca selaminya betul2..

buat kamu terima kasih banyak-banyak kerana buat aku merasa perasaan seperti ini sekarang ni.

pada kamu, meti kamu tahu kan apakah perasaan aku sekarang ni, terima kasih sekali lagi. membuatkan aku rasa penat sangat nak teruskan kehidupan ni..terlalu penat!!! maaf kerana terlalu beri kasih sayang aku ni pada kamu membuatkan kamu jadi cam ini. sehingga xdapat merasai kasih sayang yang ada. mahukannya lebih-lebih dan lebih................. sesekali aku minta tolong selami per yang pernah aku alami perasaan ini sekarang ni...

ibarat gula-gula masuk angin, tunggu masa untuk dibuang dalam tong sampah...

No comments: