Saturday, April 9, 2011

BBQ, PICNIC & POLON ART

INILAH BARISAN DAK GRAFIK YANG SANGAT HEBAT!!

ASSALAMUALAIKUM

hari ini, hari yang sangat bermakna selama aku belajar kat usm ni.. arini g picnic kt teluk bahang dengan bebudak grafik vs polon art... ngeh3... makan2 mandi manda pastu jalan2 betul sangat2 happy. ada jugak kengan aku bersama clasmate aku... merasai betul2 perasaan sebagai seorang student yang dapat habiskan masa bersama rakan clas... tapi xsemua yang dalam gambr ini dapat pergi meriahkan suasana.. cuma kami 17 orang je....

dalam pejalan pulang kami melalui jalan yang menyusuri tepian pantai. betul sepanjang jalan kelihatan laut yang indah.. subhanallah.. indah sungguh aku xkan dapat lupa detik itu sampai bila-bila kerana bila aku melihat keindahan air laut pada petang itu membuatkan aku betul2 tenang.. aku lupa apa nama tempat 2. tapi jalan berliku-liku dan berbukit. dapat lihat laut dari arah yang tinggi. sangat cantik....

ok la malas nak tulis panjang2 sebab rasa penat sangat sekarang rasa mau tido jer... :D

No comments: