Friday, April 15, 2011

not happy yet...

assalamualaikum...



ok dear blog semalam dah antar asgment last dan semalam merupakan clas yang last dan mungkin last clas untuk aku cz nti xtau lagi bile pulak belajarnye... sekarang ni tumpu untuk wat tesis dan kemudian......... masing-masing akan mempunyai hala tuju kehidupan masing-masing..

betol aku pasti akan merindui kenagan selama aku belajar di sini. kerana aku mengalami segala suke dan duka dalam kehidupan selama aku belajar 3 tahun disini. kawan datang dan pergi.. yer aku akui.. diharap segala persahabatan ini xkan pernah putus sampai akhir nyawa.. aku akan merindui budak2 grafik.. walau kenangan aku bersama mereka tidak banyak.. yela. aku kan jarang join kalau dorang wat gath.. tapi untuk yang last kalinyer aku join.. dan itu membuatkan aky betul2 mempunyai kenangan yang sangat indah pada mereka...

huwaaaaaaaaaaaa sedih la nak tinggalkan usm ni untuk bersama-sama dengan kawan-kawan yang lain.. bukan sedih sebab xder asgment dah, aku memang xnak dah pikir bende alah ni, cume aku rindu bila dapat bersama-sama mereka habiskan masa bergembira...

2 step lagi utk aku hilang di bumi usm nih
1- tesis
2-exem y hanya 1 paper jer :psikology:

di harap semuanya berjalan dengan lancar dan aku mampu tamat pelajaran ku bersama-sama mereka.. insyaallah...

No comments: