Saturday, April 23, 2011

dh nak kawen???

assalamualaikum....

dear blog... aku nak kongsi cerita tentang perkahwinan ni.. aku dapat 2 jemputan dari sahabat baik aku.. sprang bernama nurul aida asyikin.. member bek time sek teknik dlu.. kamceng 4 sekawan cz tido asrama 1 dorm.. die dh nak kawen 8 mei ni.. happy ak mbr ak dh nak kawen...

sorang lagi member baik aku time form3.. kami ni sahabat 8 orang... yang nak tunang ni shalzira hanim.. 30hb ni arap ak sempat blik g knuri die, dekat ngn umh ak je pun.. menceritan tentang kami 8 org ni dulu time sek selalu cakap sape la antra kami ni kawen dulu... hahaha ranking petama timah la.. ank cek putih 2.. skrg dh 2 org anak dh sume hero.. pas2 dengar berite bbrpe bulan yang lalu mbr aku mas ni dh betunang.. xtau la bile nk kawenyer die sorang je aku xdpt jejaki pe yang die wt skrg. fb pun xjmpe y tau die tng pun dr kwn aku 8 org ni jugak.. hah sekarang cukup carta tempat pertama, ke dua dan ke tiga spe yang jadi bini orang yang terawal....

cian aku xde dalam senarai huh. hahahah dorg boleh la sume masing2 dah bekerje.. yang lain2 yang tinggal ni masih belum ckup umo.. study xabh lg.. 2 pasal la sekatan nak kawin 2 der lg hik3

so pada kawan2 aku ni selamat menjalani kehidupan baru... aku bahagia bila kawan2 aku epy.....

hahaha bile pulak la time ak nk jd bini orang ni.. kne tunggu kaya dlu kot :-j

p/s aku nak kawen t pakai baju simple2 jer tp ttp vouge g2..


nk sebijik cm ni xover kot kn kih3

No comments: