Monday, April 18, 2011

mengapa aku layak digelar pelajar grafik??

assalamualaikum... sebelum memulakan bicara kena la bg salam kn kn kn...

hah entry kali ni aku nak kongsi dengan korang2 semua.. mengapa aku layak digelar pelajar grafik??
mungkin anda akan jawab "sebab cik suzy ni hebat" hak3 bukan2.. tapi terima kasih la sebab ada yang memuji cik suzy hebat :tgn ke dada mata pandang atas:

ok citanya cam nih, dulu2 la kn, aku ingat lagi aku form2.. time ujian matapelajaran seni. kalau korang nak tau aku ni hebat bese-bese je pun dalam seni lukis melukis ni.. tapi di sebabkan minat aku ambik la seni. ni cz seni ni kos pilihan. cettt adaka seni ni dberi sebagai kos pilihan?? sepatutnya wajib.... :*_* <= muka emo.

ok time test 2 ak pilih soalan suruh wt penanda arah untuk majlis kahwin klo gne bahasa grafik wayfinding la kn..
so aku xcited aku lukis la.. tp aku pelik.. aku wt lain dari kawan-kawan aku.


ak tertanya gak dorg ni buat tunjuk arah or lukisan taman perumahan yang ada umah kenduri?? haihhhh tapi aku wat derk je.. ak stil lukis stail aku paham la.. pas2 bile ari pemulangan lukisan cikgu aku cakap aku dapat markah paling tinggi ngeh3 kembang kuncup hidung aku punyer bangge.. tapi cikgu izudin 2 cakap aku ni salah typo jer kalau x aku leh dpt "A" cetttt mne aku tau penggunaan typo waktu 2

 cikgu cakap kalau tulis xterus orang akan angap perkataan tu maksud lain.. perkahwin... an.... "ha ah bunyi pelik pulak wakakaka

ok yang kedua unsur2 grafik yang aku dah wt time sek dulu ialah ayt cam bm je ak ni  aku time 2 form3 masuk kelab pelancongan.. kelab 2 anjurkan pertandingan logo untuk kelab ni.. so aku pun join la.. logo die lebih kurang cam ni la aku malas nak lukis cantik2...

ade lagi la penampahan simbol.. perkataan dan warne dalam 2.. ok kalau korang nak tau logo aku menang!! "mak ayh sy menang moto.." <= iklan sebentar. tapi yang aku geram sampai sekarang aku xdapat hadiah atas kemenangan aku 2. cikgu cakap nanti die akan kasi padahal haprak.. aku rasa cikgu ni kekurang kewangan time 2 2 yang xdapt beli hadiah kat aku.. tapi last tahun nak abh sesi sekolah cikgu 2 bagi hadiah kt aku, frame gambr cantik.. tp aku lupe hadiah ape tp yang pasti bukan hadiah kemengan logo ni haih...

so.. xheran la tiba-tiba aku boleh jadi pelajar grafik di usm ni.. kebetulan dah ada time sek lagi.. baru sekrang aku paham.. 2la orang kata semuanya dah tertulis masa depan kita cume kita sedar atau x jer...

k.la kalau nak cerita kenangan sek banyak.. nati2 la plk sambung.. aku xboleh tulis lama2 cz rs cm nk terkentut jer.. syhhhhhhhhhhhh jgn gtau kt org ini antra aku dengan kau jer tau!! ingat 2..

sekian..

No comments: