Monday, April 4, 2011

::SUARA::

سْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

syukur ke hadrat ilahi.. aku masih mampu menghirup udara di bumi ini, masih merasai kehangatan panas matahari, masih mampu mendegar bunyi rintik-rintik hujan...

banyak hari-hari yang aku tempuhi kebelakangan ini, baru hari ni, saat ini aku mampu mencoretkan isi hati dalam blog nih. saat aku hadapi kritikal dalam hidup aku dibumi usm ini, aku tiada sapa-sapa.. aku hanya ada seorang teman yang selalu berada di sisi aku, di saat ak kesedihan, dialah yang datang menyenangkan aku. nani terima kasih banyak2.. di saat-saat akhir kita disini, aku xpasti bile lagi dapat jumpe ang bila kite dah keluar dr usm dan jalani haluan masing2. aku harap persahabatan kita xpernah putus hingga akhir nyawa...

ari ini 4/42011 segala tekanan aku kembali hilang, banyak peristiwa yang aku belum coretkan. tekanan selection fyp telah aku harungi, sekarang terpulang apakah keputusan yang aku dapat. bagus ke? atau sebaliknya. dan hari ini aku selesai test multimedia interativ. alhamdulillah. sekarang tinggal 2 lagi asigment yang perlu hantar minggu depan dan selebihnya masa untuk aku fokus pada tesis aku...

tekanan study aku tidak begitu mencabar seperti mana tekanan dalam kehidupan aku. aku sendiri pelik memikirkan, kenapa aku jadi begini sejak akhir-akhir ini. fikiran aku tidak menentu, aku di bayangi pekara-pekara negetif.. di saat itu aku merasakan aku begitu sunyi.. terlalu sunyi... bilakah semua ini akan berakhir agar aku kembali ceria seperti dahulu?? kembali riang seperti dahulu kembali berfikiran fositif seperti dahulu. mungkinkah ini dari pengalaman silam ku sehingga aku menjadi takut untuk hadapi kehidupan sekarang seperti sedia kala. maaf aku bukan gadis untuk di aniaya dan ditindas....

No comments: