Monday, September 12, 2011

assalamualaikum..

tadi tengah bosan2... layan k-pop.. jejaka korea yang jambu2,, cute2 kacak2 hak3 pastu terbaca tentang demam k-pop melanda malaysia.. hal dah lapuk ok aku tau dah lapuk. nape aku nak tulis jugak?? biaq p kat aku la haihhhhhhhh tampaq satgi naya ja....

seperti blogger2 yang lain ramai yang meluat kurang minat terhadap band2 ala2 k-pop ni la kan banyak cemuhan kritikan yang membina otot badan dari mereka termasukklah aku.. aku pun nak bagi nasihat jugak... hentikanlah semua ini kerana ramai yang mengatakan TIDAK pada anda... paling tak boleh belah kumpulan gula-gula gilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kentaNG xcun lansung... siyes weh......... aku tengok dorang ni hot lebih kurang cam penyanyi2 dikir moden kelantan 2.. (ala minah siam yang nyanyi bhse kelantan ubah lrik pada lagu2 asal indon) yang 2 lagi geli-geli aku tengok cam ikan keli...

tapi kan... kalau betol la nak bina group ala k-pop ni, korang kene pandai menari cam group "elecoldxhot" lu pastu suara mengancam, kompem korang pames cam group k-pop yang asli... aku memang suka tengok group ni menari....

giler kentangggggggggggg kalau grop ni wt group nyanyi sekali aku orang pertama yang jadi fan dorang, tapi kalau dorang ada bakat dalam nyanyian la................... dorang nyer tarian memang gempak..

k.la nak sambung layan jejaka jambu hahahah

sedap lagu nih  BAD GIRL M.V(JAPANESE VERSION)


No comments: