Wednesday, September 7, 2011

penat

penat apabila memendam perasaan

tak tau nak luah kan cam ne
ibarat luah mati mak telan mati bapak
banyak perasaan yang harus aku jaga....
aku tak tau apa yang patut aku buat agar
semuanya mendapat kebahagiaan???

aku penat dengan sume ni sangat penat....
nak jaga ati semua orang.. tapi aku???
tak de sape nak paham situasi yang aku hadapi...

cinta dan keluarga. dua-dua penting dalam hidup aku
tapi kenapa aku perlu pilih antara dua....
awak... bagi masa kat saya.. agar keluarga saya dah lupa hal ni
baru kita pikir hal kita.....

sy tau awak tekanan dengan layanan saya berikan
tapi saya juga hadapi tekanan yang lagi besar....
hurmmmm alangkah indah kalau aku tak pernah terjebak dalam hal semua ni
kadang aku rasakan biarlah aku lupa ingatan buat selamanya... tak perlu pikirkan banyak benda yang lepas..

No comments: