Thursday, September 29, 2011

hari yang paling bermakna!!!

assalamualaikum...... dear blog...

dah lame tak update blog bz sangat2 selesaikan beberapa urusan.. sampai en fizy bertanyakan pada aku, nape aku tak update blog lagi ha3. nak update blog ni pun kena ada mood... kalau datang mood malas, malas la nak menaip...

tanggal 23 september 2011 merupakan hari yang bersejarah dalam hidup aku.. selama berhempas pulas tenaga, abihkan wang ringgit akhirnya aku mampu mendapat segulung ijazah... belaja lama-lama tapi bile nak amik ijazah tak sampai bape saat jer dapat berjalan atas stage 2 hahahah adoiiiiii........ rasa cam "lah??? dah dapat ijazah???" hahahah dan hari itu juga aku kembali berbaik dengan en fizy.. mekaseh yer dear cz tolong saya uruskan segala urusan petang tu dan hantar saya ke kedah.. tanpa dirancang.. alih2 kamoo pun dapat kenai suai dengan sedara mara saya... happy la tu.... hahahaha

gembira kerana berjaya tapi sedih kerana berpisah dengan sahabat andai entah bila dapat berjumpa.. terutama sekali bff aku cik nani..

malas nak taip banyak2 nak upload gambar jer, biar gamar y menceritakan segalanya!!!


sahabat2 aku yang menjadi peneman selama 3thun d usm



family yang sudi dtg meriahkan keadaan, akak aku 2 org xdpt hdir.. cian dorg xdpt bgmbr hik3
thanks 2 mak ayh..

dear en fizy.. walau tgh bkje still dtg sambut hari kemenangan ak


thanks 2 my mom.. giv this flower.. i love it..


thanks my  dear en fizy.. dpt 2 bunga hidup so die kasi y ni, bunga mati kekal sampai bila2 tak layu...




my lovely bro kasi.. sangat cantek.. bunga banyak.. bunga ni sampai sekarang masih ok.. blum layu he3

No comments: