Saturday, September 3, 2011

bile hari raya punyer peristiwa

arghhhhhhhhhh gile lame tak update blog... harini hari bufday syafiq... sambut bese2 je.. konon nk sambut kat gambang tp gune idea aku kat umah pun leh jadi cam gambang gak hahahaha apy bufday yer syapittttttt semoge upsr ni dpt 5A+..
ni la shafoq @ simbe... hhaha

  lepas kenyang makan main badminton. sesisi keluarga pakat main.badminton sebab aku paling champion sampai boleh tersungkr ecited main.. belubang jap tangan hu3... =="

ehhhhhhhh nak citer tentang raya kan??? hahha silap topik pulak, cik nani sowi yerrrrr tetibe


peristiwa pertama:  taun ni raya sebagai single hahahahaha!!! =="

peristiwa kedua : jumpa geng2 8sekawan. n dak sekolah lame rindu gilerrrrrrrrr kat korang akhirnye sempoi jer korang dtg rye pki sua ngn tshirt kn hik3.

peristiwa ke3 : taun ni ramai pulak sedara mara yang datang raya sampai dari seremban pun datang bermalam sehari... puyer penat layan tetamu sampai ada masa hildang air kt orang tertumpah huwaaaaaaaaaaa malu kot.. ayat cover "hahah penat ngat.. tu tertumpah"
seb bek dorg pun tlg cover "haha yela penat angkat air" cetttttt ni ayat cover sambil perli =="

peristiwa paling best!!!: dapat wet raye yang bayak angkenya hahah aku besar2 ni pun orang kasi wet raya.. dan disebabkan dah besar tak boleh la kasi wet raya angka kecik jekan, so kne la bagi paling kurang warna merah...

tapi memang lawak la.. tetamu datang beraya ke rumah bila nak balik, kat aku pun dihulurnya duit raya ingatkan bersalam jer alih2 kepil sekali wet raya, bila bagi balik, dorang paksa jugak suh ambik, sooo dah rezeki,,, jangan di tolak hahahahaha mekasih yer.... paling terkejut abg mi aku la... paling banyak bg wet raya kat aku. tak penah2 kasi, sekali kasi, wet ungu tu.. hahahaha

tu jela peristiwa yang menarik untuk dicoretkan... sedih mikir konvo ni... sedih la. mesti tak dapat hadiah dari sape2 kn huwaaaaaaaaaaa. sape y dapat bagi bunga kt aku memang best la sbb slame ak hidup tak pernah g aku dapat pemberian bunga segar drcseseorang.. kalau bolah aku nak pokok bunga yang leh tanam. baru romantik.. hahaha kesiankn??? bende mudah dan murah ni pun tak penah dapat, kalau nak bagi benda mahal2 tu aku tak pandang dah.. sebab dah tak rasa pape pemberianj enis cam tu.. tak mencabar lansung tu....

raya pertama
dalam rumah

 raya ke2
lua rumah

raya ke3
baru jalan2 jauh dr rumah kih3

No comments: