Friday, September 9, 2011

baju kawen idaman

sebelum tulis entry ni, aku nak ucapkan terima kasih pada ibu ku.. kerana menghadiahkan loket padaku.. dah lama tempah loket 2,, baru hari ni ambil.. ingtkan nak pakai dah.. tapi tak sesuai pulak dengan rantai yang aku pakai sekarang ni sebab kecik sagat.. loket tu berat.. so mak kata nati tempah rantai pulak... huhu lambat lagi nak dapat pakai.. loket tadi sangat cantik dan comel.. suke sangat2...

ha... semalam aku main game tau. game wedding troble.. aku suka main game ni sebab kalau dapat kumpul banyak duit lebih pakaikan baju pengantin yang lagi cantik.. so ni gambar pengantin yang aku pakaikan.. paling aku suka pengantin lelaki.. memang suka kalau si dia pakai cam ni.. habis smart la he4...

aku kenakan 2 pasang baju yang cun.. teringin nak pakai cam ni gak hahaha












No comments: