Sunday, September 4, 2011

diari vs blog

dulu waktu aku staart form1 aku suka tulias diari, segala macam perasaan aku, aku luh dalam tu.. sampai la aku tingkatan 5.. tiap2 tahun kne tukar diari baru sampaisekarang diari 2 ada kot... kisah cinta monyet cinta diam-diam sume tertulis hahahaha. tambah time form4 aku duk hostel lagi la aku perlukan diari tulis kisah aku sebab kat diari tu la aku luah perasaan...

tapi bila dah tingkap usia aku dah jadi malas nak tulis diari.. lama aku tinggalkan aktiviti ni sehingga la aku tubuhkan blog cik suzy ni.. segala suka duka aku aku coretkan dalam ni.. ibarat diari aku jugak la.. tapi tak bape diari la cz segala hal tersirat tak semua boleh doceritakan dalam ni.. sebab blog ni bukan privet.. die public.. soo ada benda yang tak sepatutnya diketahui orang kecuali aku sorang jer....

tapi kannnnnnnnn tiba2 aku teringin nak menulis diari kembali apabila aku dapat buku ni dari pemberian anak buah aku....


comeiii warne ijo aku suke

soooo per lagiii pasni jom berdiari..........

No comments: