Monday, August 29, 2011

penyelamat sementara

baru jer balik dari bandar jengka.. teman akak aku beli barang cikit... pas2 g expo saja jalan2... tengah belek2 nak g beli kerepek... sembang la ngan anak buah aku tu.. duk paggil la aku makcik.. makcik.... entah pe yang die cakap pun aku tak bape nak dengar hahaha pastu tak lama tu aku dengar die panggil aku dan cakap....

"mak cik, makcik, boleh tak nak pinjam talipon, saya sesat ni"
pastu aku pandang tepi, eh sejak bila pulak shira dah jadi besar ni??? hahhaha blur kejap rupenye2 anak orang dah sesat.. so ak pinjamkan la tepon tuk tepon mak die.. lepas tepon tak lame pas2 tu aku tengok budak tu pun ilang.. laaaaaaa nape tak tunggu kat tempat jual kerepek ni?? karang mak die datang tak jumpe...

lepas tu aku pun jalan2 henset aku berbunyi lagi. aku tengok no yang aku dail tadi, mak die tepon semule tanya anak die ada tak kat situ. laaaaaa mane nak ada dah ilang,,, budak ni pun satu.. dah tepon kata duk tunggu situ, tunggu jela.. jangan dah g tempat lain.. karang jumpe orang lain pinjam tepon orang len pulak hu3...

macam-macam haihhhhhhhhhhh =="

No comments: