Tuesday, December 13, 2011

alhamdulillah..........

bila berjalan dgn die rs cam "ala same tinggi jer"
tapi bile lalu dlm mall ada cermin, mik kesempatan ukur ketinggian dlm diam2. "eh xsame tinggi la"
bile tengok dalam gambar terbukti pulak die lagi tinggi dari aku

heheh aku xkisah en fizy ak ni tak la setinggi lelaki impian aku tatapi die still tinggi dari aku... walau aku nak pakai hill 3inci die xkisah walau bile pakai aku akan sme tinggi dgn die...

walau selalu gadoh tapi tu sume gadoh manje...
aku bahagia ada die...
aku bahagia ditemukan dia walau setahun perkenalan adalah waktu y paling genting buat aku... itu sebab ingin mengenali dri masing2 seadanya....

nape feling mlm2 ni???

sebab aku bersyukur sangat2 pada ilahi kerana sekarang aku rasa begitu tenang dan bahagia... syukur ya allah kurniakan aku keluarga y sempurna sahabat y sejati dan cinta hati y hakiki....

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.