Monday, December 5, 2011

hbskn duit gji

gilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr shoping sakan huhuhu duit dh abh dlm mase 2 ari.....

1st day kua jaya jusco tgk wyg citer ombak rindu... kalau kua dgn si jejaka aku 2 memang lagi feel tgk.. rs xsabar nak kawen hahahaaha. rugi xsempat jumpe arron ngn maya kt c2... pas2 beli kasut hargenye???? omg... nseb baik der sale... ala bkn selau bli mahal2.. agpun berbaloi nampk duit gaji....  pas tgk wyg g beli hnset. hohohohoho kn enset aku y lame msuk dlm jmban.. soo aku beli xla mahal xla murah.. tp harge die separuh dr gji aku huhuhu klo duk shoping gler mck2 blh beli... syg nak kasi duit 2 tapi nak xnk kene jgk beli... tak juga lupe bli mouse... beraktif balik la megedit pic lps ni... klo x slme ni x bermouse aku huk4

2nd day kua lgik.. nk mkn nasi beriyani.. k.ngah kt restoren ni mmg sdp beriyani die... memang xnyesal g... sedap banyak tahan dgn harge die.... pas2 g singgah summit alih2 tengok twilingt.. cter ni pun swetttttttttt sgt2 owh adward cullen.... u so hot.......... pas2 kn............ dlm nk simpan duit jumpe sua n baju y dh lme aku cr... memang tak mampu menahan aku beli jgk kedua-duanya... duit abih lg dekat c2.....

tapi............... aku lege sebab per y aku nak sume dh dapat.... puas ati.. walau duit tinggal utk bg mak ayh aku merasa gji 2 walau ak dpt gji xckup hahahaha k.la t la updet pic bubuyyyyyyyyyyyyy

No comments: