Tuesday, December 20, 2011

untuk ko entry ni

aku meluat pada betine yang bajek bagus ala ayu gitu depan orang tapi perangai cam setan, kalau bukan kau yang cam tu kau nak kecoh terasa pehal? sebab aku memang tak penah nak tujukan pape kat kau pun, aku kawan ngn kau pun tidak, nak kata sembang pun tak kot!!!!!

pastu kau buat pulak citer pada kawan aku yang segala ape yang aku carutkan kat die, hey kawan aku u, e2 bermaksud kawan yang sampaikan citer cm ni kat kau yang pikir cam tu kat kau!! tak paham?? ok aku bagi contoh bagi otak lembab engkau 2 berfungsi!!

CONTOH

\/
\/
\/

aku tuilis ::: (cam sial jer betina tu bajek hot)
aku tulis kat sape??? der ulis nama???
kawan kau yang aku tak kenal tu sampaikan kat kau (weh die carut kat kau kau tu bajek hot!)
kau yang lembab ::: (owh die cakap cam tu ke kat aku???)

woi mangkuk, kau der gadoh ngn aku ker> kau der tak puas ati ngn aku ke? sampai der sebab aku nak cakap camtu kat kau?? dan kau pikir la cikit, banyak2 banyak orang nape kawan kau tu tujukan segale per yang aku carutkan ni kat kau?? xde orang lain ker?? ingt kau sorang jer kawan aku dalam dunia ni???

INI BERMAKSUD KAWAN KAU TU YANG AK PUAS HATI NGN KAU N JADIKAN AKU COVER DIE NAK KUTUK KAU DEPAN2

sedarlah cikit... jangan jadi bangang sangat!!! kau tu pun p jaga laki kau dan anak kau cukup!!!

No comments: