Thursday, December 29, 2011

last entry 2011 penutup segala cerita

aku bukak blog ini apabila bermula kisah baru dlm hidup aku,dan aku tau die akan berakhir seperti yang diharapkan atau tidak... mungkin telah tertulis ak berusaha macam mane pun aku bukanlah tercipta dari tulang rusuknya dan aku kene terima bahawa aku bukan miliknya.

entry last dalam tahun ni dan last aku berbloging, pasni aku malas dah nk berblog nak bukak blog ni pun xkan dah, sebab nak padam syg banyak kisah duka aku selama ni dalam ni tapi bile dibuka ibarat kisah aku blum berakhir itu ibarat aku tak mampu terima kenyataan biar ia terbenam segala memori dalam ni. aku akan cuba ntuk belajar hidup sendiri. seperti mana aku susah untuk mencintai die dgn setulus hati sehingga sekarang aku betul2 mencintai dia, begitu jugalah aku akan susah untuk melupakan die selepas ini. baru becinte dah tak dapat nak kekalkan keharmonian dalam hubungan macam mana bila dah kahwin yang akan berkongsi hidup sampai ke mati?? ni baru 4 tahun macam2 terjadi, mampu ke aku bertahan untuk semumur hidup?

pergilah sayang... selepas kau jumpa cinta sejati kau, jagalah ia, jangan tunggu lama2. sunting lah die secepat mungkin, kemanisan dalam rumahtangga lebih kukuh berbanding kemanisan dalam alam percintaan, kerana becinta belum dapat tiket untuk kekal sampai bila-bila.

aku harap tahun baru memberikan lebih keceriaan buat aku. sampai sini saja. aku dah berhenti mengharap.

No comments: