Friday, December 23, 2011

saya kene duty esok, cer awak teka, saya tengah buat apa sekarang ni??
tengah iron baju ngn kilat kasut la tu....
betol... pandai pun syg saya ni.
kalau camtu nanti dah kahwin saya tolong iron baju awak kilat kasut la ye he3
he3 rsnye tak kot.. entah2 baju awk pun saya ironkan, saya teror iron baju tau ha3
hu3 alhamdulillah... leh awk iron baju saya tiap2 hari.. kn kn kn
boleh je, memang itu yang saya angankan.
he3 awak angankan pekare yang membebankan awak??
tak la awak, saya lagi suke, bile orang tengok awk sentiasa berpakaian cantik...

adoiiii tau la awak tu memanng cerewet bab2 kekemasan tu hu3 sume die nak buat, dulu bab masak. aku kata ak kene belaja betol2 memasak boleh die kata entah2 nanti die yang akan masak.. yela... die dah pandai masak... heheh bagus jugak tu sume keje rumah awak buatkan ye sayang, saya kemas umah jela, sebab jaga anak xboleh salah seorang, kene same2 jage anak....

sume tu insyaallah akan terjadi cam dalam pic ni sweetttt je rase kn kn kn

No comments: