Sunday, December 25, 2011

dh sehari lebih...

sakit kelapa, seram sejuk, dari semalam g rasa tak sedap badan. aku tau penyakit aku serang semule.... tande2 kene g klinik mik ubat. aku kan anemia. ni msti kandungan ph dlm darah aku makin rendah tu yang sakit kepala aku datang semula.

aku tak nak mik ubat, sebab nanti kene g klinik mesti die mik darah aku untuk diuji, tau la nama aku uji, tak perlu la nak uji2 lagi, kalau tak sakit takpe. maklumlah tangan aku ni kecik sangat nurse y nk mik darah aku dulu pun risau nak cucuk yela tulang ngn kulit jer ade..

so aku malas nak g klinik nak makan panadol, ubat dah abih. walau sekarang tengah sakit kepala aku boleh lagi update blog sebab aku malas nak biarkan diri aku ni betol2 nampak sakit. kadang2 penyakit ni tak perlu ubat unuk merawat. kalau kita pandai menggunakan keseimbangan badan, menggunakan keadaan rohani kita untuk bermotivasikan dalam diri kita bahawa kita tidak sakit, maka aura dalaman tubuh kita mampu mengawal rasa sakit tu....

kalau tak percaya korang belajar psikologi kesihatan, ada teori yang mengatakan camtu... melalui pemikiran kita pun mampu membunuh. erm... nasib badan la aku hidap anemia... 

No comments: