Monday, December 19, 2011

gerimis

gerimis........ cam lirik sesebuah lagu lak.
selalu gerimis ni bermaksud lrbih pda perasaan sedih.......
tapi aku syok sebab kat tempat aku sekarang ni, tgh turun gerimis.
kalau tengok betol2 cam salji pulak die turun.......
so epy la kt jengka pun turun salji oooooooo

mujur ader ko blog... leh jugak mgadu citer... kalau tak meraban aku sorang2 xdapat kongsi perasaan aku ni...
tiap2 ari bagi aku meluat. kalau dulu suke tipu orAng. kalau dh bejanji xnak buat lagi peragai 2,
bukan leh caya.............. kalau kuat tipu 2 menipu jugak la.... sakit hati.

aku pun nak tipu. cam pelaq. pas2 wt cam xbesalah wt BODO!!! je bile cakap ngn aku cam xde pape. gle punyer xde perasaan insan cam ni... malas aku citer pasal orang tu buat sakit hati aku lagi aderla. alah die tak kan terase pun cz die bukan bc pun blog aku ni... haram die nak singgah so tal perlu nak takot die terasa lalalalala

dari makan ati bek aku update pic anak-anak aku yang comel ni... waktu kecik montel2 tapi dah besar ni montel jugak la huhuhuhu. sebab tu aku update pic dorang waktu kecik2....




nak anak comel2 cam dorang... hahah beriye nak jadi mak, nak jadi bini pun belum tentu lg dapat hurmmmmmmmm

No comments: