Sunday, October 31, 2010

cuace...

cuace sekarang tiada lansung panas, juz angin n mendung jer, sejuk... tp nyaman.. kelihatan di laut p.pinang xnampak pape cz ditutupu oleh kabus. mungkin di sana ujan atau tidak.. klo ujan mungkin disini akan ujan sebentar lagi..

hermmm sekarang keadaan sangat bosan.. duk sesorang dlm blik.. rumate aku balik jumaat ri2... sume pakat balik kpg time study week ni, tapi aku mengapa xblik?? sebab ingin save wet poket ma... duet ketidakadaan huk3 tunggu balik rayer t jela..

kalau anda terperasan blog ni ak dah xletak lagu kn? sebab aku der terbace 1 blog ni die kt xperlu la sangat letak lagu, sebab kadang2 reder xnak dgr lagu huk3 ok fine ak dgr ckapnye hek3. tapi kenapa entry baru ni, ak tetibe masukkn balik lagu??

sebab aku rasa sedih bukak blog aku ni sunyi jer x der bunyi huk3 nk kata reder bace pun xramai sagat pun.. xpela. tapi kalau anda nak tau sebab utama aku letak balik lagu ni sebab lagu ni my bf tujukan lagu ni kt aku.. lirik die.. memang kena ngn kami..

dah lame xjumpa. nak dekat setengah tahun jugak la. and die janji akan jumpa aku nanti.. oleh itu aku akan ingat janji die dan sambut die datang..

teringat selalu wajah kekasihku
saat ku menuai lalu
coba engkau dengarkan
ku tuaikan nada lirik lagu sederhana
ku ceritakan kisah tentang kita

peluklah tubuhku bila engkau rapuh
saat kau mulai terjatuh
aku datang menyelamatkanmu
ini surga kita tiada yang menguasainya
tempat kita bersandar dan bertahta

reff:
tenang sayang, ku pasti akan datang
yakinlah aku menjemputmu
jangan menangis, hapus air matamu
yakinlah ku tetap milikmu

tenang sayang, ku tepati janjiku
karna kau wanita terhebat
peluk tubuhku, matilah di pelukanku
biar seluruh jagad raya tahu

tenang sayang, ku sambut engkau datang
ku yakin engkau menjemputku
jangan menangis, hapus air matamu
yakinkan ku tetap milikmu

tenang sayang, ku pasti akan datang
yakinlah aku menjemputmu
jangan menangis, hapus air matamu
yakinlah ku tetap milikmu

tenang sayang, ku tepati janjiku
karna kau wanita terhebat
peluk tubuhku, matilah di pelukanku
biar seluruh jagad raya tahu

tenang sayang, ku sambut engkau datang
ku yakin engkau menjemputku
peluk tubuhku, matilah di pelukanku
biar seluruh jagad raya tahu
kau milikku

No comments: