Sunday, October 10, 2010

nk story2 ckit..

ermmm pe perasaan korg bile tgk citer kartun? ak dulu waktu kecik2 sume tgk katun. perasaan time 2 syok la cz yela kartun yang kite nk tengok 2 mesti la bes, n d sbbkn bes la kte syok tgk kn??
tp bile menigkat usie, sekarg ni aku masih suke tgk cter kartun, n perasaan waktu skrg ni bile ak tgk kartun, bukan setakat syok, tapi teruje!!! sbb per??

dulu waktu kecik2 pandai tengok jer.. xpenah pahampape pun dari mane datangnye idea nk wt cter 2, cm ner cter 2 terjadi, pendek kate mmg malas nk amik tau. tp bile ak dh besar, ak belajar dlm kos art ni, aku belajar cam ne nk wat sebuah citer kartun, kaji pergerakan die, mc2 la kire aku tau la cam ner proses nk wat sebuah animasi ni. so di sebabkan pengetahuan ni, aku tengok sesebuah animasi membuatkan aku fell lebih, teruje, sebab aku mampu hasilkan sebuah citer yang aku idamkan sendri.

xsia2 spe y minat cter kartun ni... korg ingt cter kartun xde value ke? (pertanyaan kpd org2 y anti cter katun hak3) aku ni dari kartun la aku dapat belajar tntg english. yela dlu byk cartoon owg putih.. bkn nk paham 1 bende pun. tp bile selalu tgk, perkataan yang sering dengar n bace 2 mrupakan salah satu pegajaran yang visual.

k.la mls nk celoteh lame2 ak ngtok plk rs, nk sambung tgk cter kartun hik3 daaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments: