Friday, October 8, 2010

mood cinta kih3

aku sekarang ni tngah bace blog conteng2. bru jd flower die, tp der silent rider ak ni dh lme cter tntg blog die. bru2 ni jer br der mse tgk blog die. syok jgk menarik... pas2 tgh2 bace smbil sekala menonton citer "my boss my hero" aku dapat mesej dari muchuk ak... ngeeeeeee. first mesej die la yang watkan aku tersenyum dan terus ketawa, dan otak aku secara automatik nak msukn mesej 2 dalam entry baru ni kih3.

bunyi ping pong tetibe bunyi { ringtone msg ak} pas2 ak trs la bukak tgk spe y anta msg. dan lantas aku baca meseg 2.

" cygku intan payung berbunga2 yang selalu rosak, tertinggal dan beli"

mule2 ak baca, ak nk nek darah dh, yela kt aku selalu rosak??? tp bile bc lg sekali baru aku paham die kt payung yang selalu rosak, tertinggal dan beli... hahahaha pandai die wt aku gelak sorang2...

kenapa cinte ati aku ungkapkan ayt ituh? sbb ada sebab... kalau korg nk tau, aku ni bukan la seorang pengumpul payung.. tapi kalau tgk mmg belambak payung aku. sebab???

selalu aku beli payung jap sgt blh gune pas2 rosak. beli lagi, xsempat seminggu rosak. ak ingt lagi payung ni bentuk petak2. aku xtau y dh keberapa payung ni. ak beli sebab waktu 2 aku kt lua. pyung xde sbb aku dah buang sebab besi pyung dahulu dah patah. boleh pulak time 2 ujan, nk xnak aku beli jgk la baru. n payung ni pecah rekod dalam kehidupan aku sebab aku beli arini, esok 2 die ROSAK!!! (keadaan rini dan esk adalah waktu sem lepas) memang wt ak skit ati.. bpe dh la aku sedekahkn duet kt pekedai yang menjual payung 2. ni kaitan tentang PAYUNG ROSAK.

cerite tntg payung tertinggal plk, adoiiiiiiiii memang syg gile.. pyung ak yang ni saiz kecik tp bkn y jns lipat 2. die gambar kartun. warne biru g 2. ak ingt g. kejadian ni bermula apabila aku berada dalam bas untuk ke kedah. aku pakai payung 2 sbb waktu 2 musim ujan. so jln pnye jln bas 2, ak sempat tido g. bile dah sampai sahab pedana. aku pun amik la beg n turun dari bas 2, yang jadi masalh ialah? aku lupa akan payung aku yang tersangkut di tepi tingkap. bila sampai jer kaki aku jejak jalan 2 baru aku pasan payung aku lupe nk amik. aku tengok bas 2, n bas 2 berlalu depan aku dengan perlahan2... kalo ikutkan ati, aku boleh jer berlari kejar bas 2 cz bas 2 jln slow jer, tp bile tgk keadaan sekeliling, malu kotttttttttt nk kejar bas. so aku amik keputusan hanyan memandang bas 2 trs berlalu dengan muke toya n kesal. abh lagi la wet aku beli payungggggggggggggggggggggggggggggggggg

tp 2 hal sem lps... skrg payung ak yang der ni tahan lame, die masih lagi bertahan memberi perhidmatan pada aku.. sebenarnye banyak moment yang aku der berkaitan payung ni.. hahaha adoiii dsbbkn mesej 2 kenangan lalu aku kmbli teringt dan mengujakn aku.

ermm epy2 jgk tPi aku sedih, sok ari bersejarah dalam idup cinte ati aku,, tp aku xdapat hadir bersame2 lihat n rasa kejayaan die 2. cyg maafkan sy... sy selalu doakan agr awk selalu gembire walau sy xder di sisi awk esk... sesunguhnye sy bangge dgn kejayaan dri mu. love u hafizi...

No comments: