Saturday, October 16, 2010

ecehhhhhhhhhhh -.-"

assalamualaikum.... ermmmm lme dh x update blog, sbb bz gegiler... antara yang sebabkn aku mnjadi giler sbb bz? sbb perlu melaksanakan tugasan subjek VPT302 arghhhhhhhhhhhhhhhhh giler tension subjek method ni sampai ada tahap aku selalu bertegkar dgn cinta ati aku..

sayang maafkan saya, malam itu sy btol2 bz,, dh byk ari sy alami tekanan yang amat sangat, penat dah nk hendle khidupan ni, sebab tu sy lupe hari itu hari lahir sayang.. tapi bukan niat sy utk lupa... awk marah2 saya, kata sy gagal,, sebab lupakan awak, saya xpernah lupakan awk. awk tau x sakit ati saya waktu 2? awk tau kn sy ni panas baran, dan di sebabkan tekanan yang asyik tekan saya, saya juga marah awk. malam yang istimewa buat awak telah bertukar mnjadi petengkaran... sy mmg ilang sabar dh waktu 2, shingga saya rasa kite patut stopkn hubungan kite, saya bukan wat keputusan tu dengan rela ati, tapi saya benci bile awk asyik tuduh saya bukan2... kite putus juga akhirnya... tapi sy xsampai ati, bg awk kejutan yang sgt pahit di saat awk inginkn kejutan yang indah sempena besday awk, sy masih sygkan awk, awk pun x sagup kehilangan sy..

heheheh akhirnye kite trskn kembali hubungan kite. lawak cz putus utk beberapa minit jer kih3. awk... maafkan saya. sy lupa waktu 2 12hb... sy ingt besday awk, tp saya lupe ari itu sudah 12hb... saya bz sampai waktu n tarikh pun saya dah xamik peduli... sayang maafkan sy yer... walau hal 2 dh lepas sy nk ucapkan lagi sekali SELAMAT HARI LAHIR SYGKU.. sy mntk mf cz x jd orang pertama wish seperti taun2 yang sebelumnya. syg, nti sy belikan hadiah utk syg k hik3...

p/s syg sy teringin nak wat coklat utk awk, nk wat bentuk muka awk hik3 msti comel kn (perasan)nti kte beli kek yang lg sedap cam taun lepas. arp2 kite dpt jmpe nti.. walau waktu 2 lambat tibe sy akn ttp sambut besday awk wlo wktu besday 2 lame dh berlalu..

No comments: