Thursday, October 21, 2010

nasi vs shushi

salam sume.. salam sejahtera...

VS



tadi aku baru lepas vc ngn abg aku yang berada di osaka jepun sekarang ni. waktu di jepun sekarang amat sejuk, dan bakal tibanya musim salji.. cian aku tengok muke die tadi.. sejuk sangat hak3. aku ni xboleh dengar perkataan sajli, aku dah terbayangkan sajli 2 warna putih bersih, sangat halus... syoknyerrrrrrrrr kalau dapat makan sajli 2...... (aku memang suka makan ais)

tapi angan jer, xdenyer la aku nak g tempat bersalji semata-mata nak makan salji 2. kt sini belambak orang wat ABC g jela beli hak3 cume bezanya aku xnak ABC 2 cz dia tlh dimasukkan bahan-bahan ramuan dan gula-gulaan. aku lebih suke kosong.. (dalam otak dah terbayang ais batu yang dikisar halus, di masukkan dalam mangku, dan akhirnya aku makan n gigit2 ais 2 waaaaaaaaaaaaaa sedapnye nyum nyum nyummmmmmmmmmmmmmmmmm

aku ni memang jenis x tahan sejuk, so aku memang xde niat lansung nak belajar or kj kt oversea.. aku ni suka makan nasik, aku xkan kenyang selagi xdapat makan nasi. sehari boleh lagi tahan tapi kalau tiap2 ari susah nk dapat makan nasik, cam mne 2? dats y la aku xkn duk oversea.. cukupla aku sekarang belajar di over the sea hahahahahah

tapi itu x bermaksud aku xder keinginan nak g jenjalan kt oversea.. g jalan2 xlame cam g study or kj.. so aku memang berimpian dapat melancong untuk sesebuah negara di luar sana...

hidup nasik!!! i love u nasik.... (tetiba lapaq nak makan nasi lemak subaidah haih... )

SEKIAN

No comments: