Sunday, October 17, 2010

hermmmmmmmmm

bahagienye tengok orang lain bahagia,,, ish ak malas nak sedih2 ni. tapi bile balik bilik jer, duk sorang2, tetibe aku nk menagis, uji... sabar uji. jadikan sume ni sebagai permainan kehidupan. kau kene kuat tabah untuk teruskan permainan ini. aku yakin aku mampu capai kebahgian itu juga satu hari nanti.

uji, baru semalam kau bace artikel mengenai "mengapa kita jumpa orang yang salah?" yer.. aku kene pegang kata2 dalam arkitel itu, aku akan buktikan pada si dia aku bukan seorang yang lemah.

ak tetap bahagia sebab aku masih ada kawan2 yang selalu bg saport moral kt aku. aku bahagia bile dengan orang terlupe seketika kesedihan sebab bila aku mula untuk bersedih merka selalu sedarkan aku, tapi macam ne bile aku keseorangan sekarang ni? aku xmampu... aku menagis bukan tanda aku lemah, aku menangis bukan tanda aku kalah, tapi aku masih nak buktikan aku masih punyai perasaan yang tak dapat berpura-pura.. aku akan cuba teruskan idup ini tanpa die walau aku terasa sangat kehilangan dan dan x dapat lupakan die. mugkin ni sudah takdir bagi kami. aku redho.. aku cuma berharap aku akan lebih tabah menjalani ari esok dan ari2 yang akan datang

uji, try make ur life epy although ur heart sad, thinking dat u stil hv family dat realy love ur, hv friend dat always make ur epy.. thanks u 2 all... i realif dat im not alone.

3 comments:

♥ cik .hanie ♥ said...

xsmua apa yg kita nk dpt yunk.. tp Allah swt xpenah bezakn kita antra 1 sma lain..sbb perrr ? DIA hanya akn berikn yg terbaik utk kita... yg terbaik itu sukar dicri .. tp hnya die yg ttpkn ... dan kita perlu usaha untk mndptknnya... yg berlalu kt jdkn pngajaran... igttt.. skit itu yg akn mematangkn kita kwn... syg kamo !

miss su_gy said...

ak akn dgr ckp ang, ak akn cube nani :(

Wan Jun Smile said...

pe2 pun SMILE..... be strong my dear