Saturday, October 23, 2010

swetttt ngeeeeeeeeeee

lokasi: di sebuah pantai
di ketika: selepas abis shoting (tetibe jd pelakon)
waktu: siang nk petang dah
suasana: serius, cantik... tenang dan aman.
pihak yang terlibat : aku dan sekumpulan lelaki yang kacak bersama seorang kawan prmpuan (krew2 der tp dorg x der dialog pun)..

aku: ye... dah abh shot utk hari ni. aku tersengih sambil mengeling jejaka hensem 2
jejaka hensem: hanya membalas senyuman yang begitu menawan kepada aku.
aku: ermm saya nak mandi pantai la, cantik kn kalau tangkap gambar. aku terus ingin melangkah tetapi ditarik tangan oleh jejaka itu.
jejaka henem: jom kite tangkap gambar same2.

kami trs berlari ke pesisir pantai yan agak jauh dari tempat perbualan kami tadi. tapi sekumpulan jejaka @ kawan-kawan jejaka hensem yang turut sama terlibah dalam shoting 2 tahan kami. (dorang pun hensem)

mereka: kami pun nak join jugak mana aci korang je yang boleh men pantai..
aku: horeyyy jom2 bes ni kite tangkap gambar ramai-ramai..

sesi kegembiraan dan tangkap gambr cantik sunguh. macam-macam posing kami wat.. sweett tetibe aku terjumpe kawan pmpuan aku yang turut lalu di kawasan pantai 2

kwan pmpuan: eh, ko kt cini. lame xjmpe. wat per sekarang. die agak terkejut campur teruja.
aku: aku baru hbs shot.. xsagke aku jadi pelakon.
kwn prempuan: dorang semua 2 kawan-kawan ko ke? tunjuk ke arah jejaka hensem dgn kawan2 nya
aku: yela aku berlakon dengan dorang laaku jwb sambil tersyum.
kawan perempuan: wa... hensemnye.. pelakon korea 2.. bertuahnye ko..
aku: 2la pasal aku tetibe boleh mimpi kawan degan pelakon korea yang hensem2..

terus aku terjagadari tido adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii alangkah indahnye kalau peristiwa tadi betol2..
aku lupe muke mamat 2cam ne yang pasti die hnsem.. cam ji hoo kot hak3 aku pun pelik boleh plk mimpi cam ni. penat sangat kot ca semlm perjalanan yang agk jauh dari peneng ke kedah..

hik4 pape pun sewttt jer mimpi 2 romantik kot...

No comments: