Monday, October 18, 2010

hari ke2...

hari kedua aku perlu diuji kesabaran dan ketabahan darini. aku masih susah nak lupekan sume ni. tidor aku masih di buai mimpi ngeri, aku masih rasa keletihan tidak seperti hari2 gembire aku, keletihan yang berbeza sekali.. perasaan yang masih berat untuk dilontarkan. selesai subuh aku masih xmampu lelapkan semule mata seperti ari2 kebiasaan aku.

aku takot, masih layakkah aku untuk dapat kebahgiaan? aku bkan gadis yang seperti kawan2 aku.. aku sudah x sempurna... mampukah aku dapat bina mahligai yang aku idam2 kan? sebuah family yang sederhana? punyai anak2 yang soleh dan solehah? aku hanya tgu takdir dari ALLAH..

nani maafkn aku sebab aku masih mengalirkan air mata. aku janji aku akn buktikan aku xkan macam ni. aku akan jadi seperti uji yang dulu, walau sebanyak dugaan aku tetap tabah harungi.. tapi ia tidak seberat dugaan aku alami sekarang ni.. ya ALLAH... kau tenangilah hatiku ini.. permudahkanlah perjalanan hidup ku...

ya allah..jika benar utkku dekatkanlah hatinya pada hatiku
jika dia bukan milikku...
damaikanlah hatiku dengan ketentuan-MU..
amin....

No comments: