Sunday, October 17, 2010

mengapa

ak x sangka hampar 2 taun aku bina hubungan ni, aku cube pertahankn hubungan ni walau apa pun yang terjadi, akhirnye aku kecundang jugak. aku tetap seorang yang gagal. perhubungan yang aku dambakan selama ni berkecai camtu jer.

mungkin aku kene terime hakikat, bahawe die bukan milik aku sepenuhnya. aku tetap bersyukur milikinya selama 2 taun ini walau hanya utk jagka masa y singkat itu. aku tahu sume salah aku, aku terime sume tu, ak tangung sume tu, tapi percayelah saya hanya setia kt awk sorg jer, saya xpenah ada lelaki lain. saya xdpt terima tuduhan awak tu. bukan saya niat nak putuskan hubungn ni, tapi saya xdaya dh awk.... saya penat. tlg paham walau sekuat mane saya, saya tetap seorang wanita yang kadang2 ingnkan kelembutan..

saya redho dengan semua ketentuan ini. mungkin jodoh kite hanya disini saja. saya tetap sygkan awk dan xdapat lupekan awk. semoga awk bahagie.

No comments: