Tuesday, June 21, 2011

best or bad?

ermmmmmmm entah la nak kata best mimpi tadi or mimpi buruk... best sebab tempat yang aku mimpi 2 tersangatlah cantik... betul2 umah depan laut...

pas2 dalam mimpi 2 aku boleh pakai pakaian pe je, sume cantik2 memang smart abih la... disebabkan aku dapat sume 2 aku dijeles oleh seseorang.. mungkin ini yang jadi bad pada mimpi aku sebab der orang tak berkenaan muncul dalam mimpi aku. haihhhhhhhhhhhhhhhhh y?????????????

tapi yang syoknya, sebab die wujud dalam mimpi aku tu, aku pun action kamen la cikit wat belagak hu3. haihhhhhhh dalam mimpi pun leh wat belagak aku ni kah3...  malas nak citer lebih2.. sebab cukup aku je yang tau sudah... tapi mmg awesome la tempat aku duk tu..  umah banglo, depan die der jalan seberang jalan der laut indah warne biru... kire boleh je lalu kalau nak turun p pantai 2. yang lawaknye tu umah pengtin pompuan, aku join rombongan pengantin sebab aku kawan pada pengtin 2. =,='

s/s paling tak masuk akal, mengapa aku boleh join majlis 2 sebab aku tengok gambar time pengantin 2 tunang  muke die cam aku, terkejut berok aku. hahahahahahahaha errrrrrrrrrrrrrrrrr =,="

No comments: