Wednesday, June 15, 2011

sememangnya dia begitu playboy!!


hugh hefner yang merupakan pengasas majalah playboy sememangnye begitu playboy sebab itulah die tubuhkan majalah seperti itu hak3. bukan ini yang aku nak citerkan cz bende ni sume orang dah tau kan... cume tadi aku bace news kt yahoo yang mengatakan playboy ini telah cancelkan perkahwinan die dengan crystal harris. hal ini juga bukanlah faktor utama aku tulis entry kali ini...

sebab utama kenapa aku nak tulis pasal hugh hefner ni ialah... die seorang plyboy, sampai tua masih dengan sikap playboy.. 1 jer aku respec die ni walau umo dah tua 85 tahun, die masih gagah perkasa mempunyai awek cantik2... klo dah playboy 2 sampai tua pun xleh ubah perangai 2 ish ish ish...

kalau kat malaysia, tokwan2 yang duk kat kampung ni xlarat nak jalan dah.. tapi tokwan hugh hefner ni masih kuat sehinggakan awek cun yang muda ini pun tertarik pada harta die  walau usia dah usang dan senje... adoiii macam2....  lalu pulak awek ni kt tokwan ni kan. ala harta banyak.. tapi rugi la c awek ni xsempat nak kecapi kebahgiaan berumahtagga dengan tokwan ni, ilanglah impian dia untk dapat harta kekayaan kasih sayang tokwan hugh hefner ni kn kn kn


"hensem lagi aku dari tokwan ni" ujar sang beruk ini sambil ketawa kih kih kih....

No comments: