Monday, June 6, 2011

congratulation!!!!

ALHAMDULILLAH......

Assalamualaikum sume... kompen member2 blog aku yang berstatus student usm update blog arini dengan senyuman kt mulut tersengih2 kn... yela status dorg sebagai student usm akan bertukar pada ex student usm....

begitu jugak cam aku.. hari ni 2 result yang aku dapat pertama test lesen, ok la lulus n boleh teruskan step y berikutnye.. pas2 result aku sebagai student usm!! bile tengok result 2 nak meraung jap sebab result xmemuaskan.. salah aku jugak... dah memang awal2 dapat agak dah.. tapi bila tengok status aku dalam result aku 2 dari "aktif" bertukar pada "BERIJAZAH!!" warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh gile epy.. sebab aku dapat grad same2 dengan sahabat2 aku yang lain...

kawan2 aku yang lain sume update status facebook gtau result yang gempak dan cun2 walau jeles "jeles positif" tapi aku rasa syok bg pihak dorang cz nti dapat sama2 mencipta kejayaan dapat grad same2 nti... dari duk bising merungut tadi, tibe2 aku gelak kuat2 mak aku ingat aku mereng dah hahahaha yela tibe2 duk terbayangkan aku berpakaian ijazah...

allhamdulillah.. syukur sangat2.... aku dan capai impian aku untuk menghadiahkan segulung ijazah utk kedua ibu bapa aku... aku ingt lagi waktu program motivasi time ak drjah 6, nk mik upsr time 2 ak bayangkan aku tangah terima segulung ijazah disaksikan kedua ibubapa aku... alhamdulillah lagi sekali... bayangan itu aku mampu realisasikannya sekarang...

horayyyyyyyyyyyyyyyyyyyy aku dah berjaya tamat pelajaran dengan segulung ijazah!!!!


dewan yang bakal aku msk sbgai graduan t

No comments: