Thursday, June 16, 2011

eeeeeeee jangan la aku jumpa laki camni

sape yang pernah tenagok citer ansisa?? aku dulu tak layan sangat citer ni tapi bile banyak kali aku tegok best jugak sebab banyak konflik dalam citer ni.. tapi yang aku nak citer dalam enrty ni tentang citer ni berkaitan konflik rumahtangga suami anna dengan razif yang memadukan dia dengan kawan baik dia sendiri iaitu balkis.. per yang aku berkobar-kobar nak citer ialah kepandaian suami die menutup kecurangan yang die lakukan...

perghhhhh memang hebat gila la menipu, ade jer jawab dia. kalau aku la jumpa laki cam ni memang sakit hati.. mintak simpang la aku jangan pertemukan lelaki cam ni. kesian aku pada anna 2 dah la dapat lelaki yang pandai menipu, kawan baik sendiri yang dipercayai bersama-sama dalam penipuan 2...

memang betol ada laki cam ni kt lua sana 2 kan. haihhhhhhhhh pada lelaki2 lua sana kalau nak bermadu pun berterus-terang la jangan buat bini cam ni... bile tengok anna ni dah tiada kepercayaan dan keraguan, aku dapat rasa sebab aku penah hadapi cam 2. haihhhhhhhhh teremo pulak hu3. k.la dari layan sedih2 camni baik aku dengar lagu karma dari  faizal tahir best oooooooooo

No comments: