Wednesday, June 1, 2011

thanks mom!! thanks dad!!

assalamualaikum....

hari ni merupakan 1 jun. aku harap bermulanya bulan yang baru membawa lebih kerahmatan dalam hidup aku. semoga hari2 sedih pada bulan yang lepas akan terus berakhir. dan hadirnya bulan baru ini bermula kisah baru dalam hidup aku insyaallah...

penat hari ni.. banyak pekara yang di lalui... thanks kt mak dan ayah aku kerana di saat aku berduka mereka ada untuk memujukkan.. hilang lah duka ilanglah sengsara... huwaaaaaaa aku fail test td.. mau xfail cz bc buku xsgt pas2 konfident jawab.. alamtnye kene ulang la lagi sekali... pas balik dr test 2 aku terus ajak dorang g jenjalan temerloh....

memang sakan la bejalan hari ni sampai aku dah tak mampu nak berjalan lagi.... aku, mak, pak ngn k.cik g temerloh makan tengah hari kat lua.... pas2 g shoping... boleh dikatakan shoping raya la jugak.. aku yang xpenah pikir nak beli baju raya kaler per.. dalam hati nak warne putih tapi xde saiz pulak. pas2 ingatkan nak cari kaler purple alih2 beli kaler kuning oren hahaha ala aku memang cam ni selalu cakap lain beli lain. member aku merangkap unty aku cik nani, die tau sangat la habit aku yang 2, plan lain alih2 jd lain... weh k.ngah ang jangan jeles tau aku shoping sakan tadi hak3......

pas2 tadi beli henset... kre hadiah bufday la kot hu3... walau henset yang xseberapa tapi aku epy sangat2 sampai boleh dikatakan perhak la jugak duk telek enset 2 wakakaka.. selalu orang guna henset bese lu baru pakai henset canggih tapi aku terbalik, pakai henset canggih pas2 baru tukar pada henset bese... xpela xde wet lagi nak beli henset cangih2... bia la henset bese jer pun janji henset milik sendri dari gune henset canggih tapi itu hak orang.. aku hanya pinjam jer... sekarang kena la pulangkan balik.. kan xbaik pinjam henset orang lame2..

pada peminjam enset kt aku 2 maaf la yer.. terlame pakai.. dah dipulangkan dah xjadi enset baru dah.. yela time baru aku guna.. dah jadi xbaru baru aku pulangkan.. maaf lagi sekali.. sbb housing die dah lus... tadi tanye jugak kt kedai der jual xhousing enset 2, tapi sume kedai kata memang xjual spare part jns enset ni cz enset ni kn limitet susah nk dapat bhn ganti die... sory lg sekali.... ( tu pun kalau die baca blog ni) =,="

k.la xde per lagi nak di bualkan... last aku nak gitau pada semua orang walau aku kehilangan sesuatu yang aku syg, walau terasa separuh kekosongan tapi masih bersyukur aku xpenah jadi insan yang kerugian kerana aku sentiasa dilimpahi kasih sayang dari kedua orang tua aku... mak, pak akak syg mak ngn pak hingga akhir nyawa akak....

2 comments:

♥ cik .hanie ♥ said...

syukur, rindu hg la minah ... susah nk jumpa kwn sampai mati cm hg taw dk ? aq duk usm bosan gila .. bosan sgt weh .. haihhh

miss su_gy said...

rndu ang gak minaci... msti la bosan sbb ak xder sx hak3