Wednesday, June 15, 2011

dahulu dan sekarang

enrty paling istimewa pada bulan ini kerana menceritakan tentang perjalanan pembesaran anak-anak aku yang tidak dilahirkan oleh aku hak3... bangge aku jadi unty dorang cz tak begitu mrlampau jika aku katakan anak-anak buah aku sumenye comei2 belaka....


ni adalah anak buah aku yang paling tua usianya hak2 cucu sulung dari abang long aku..
nurfazlina dan kakaknya nurfatin. muke cik atin ni org kt kcik2 cm muke aku??


ha... yang ni pulak adik beradik jugak anak pada k.ngah aku. cucu laki2 sulung dalam family aku
kamarul shazwan dan abgnya kamarul syafiq

disebabkan dorang dah besar2 sebab itulah aku xder simpanan gambr time dorang kecik2 dalam lappy aku ni al-maklumlah lappy aku ni baru berusia 3 taun... baru lagi kn kn kn

ha..... gambar di bawah ni baru la relevan dengan tajuk dahulu dan sekrang.... mai tengok gambar anak-anak aku ni semasa kecik dan dah besar ada perubahan x korang rasa???


ni anak abg long aku yang ketiga... dapat jugak anak laki he3
ni namanya faris adam... hahah tradmark die memang cam ni, bile suruh wat peace. macam ni la peace die jadi. dari kecik sampai besar.. cam 1 malaysia pun der hak3




ha.. . budak ni nmanya haris fikri.. anak abang aku yang twin 2.. muke haris ni bile dh besar aku tengok cam sepesen jer muke budak dalam iklan ribena 2, kalau korang xcaye p tegok sekarang iklan 2 hak3.  haa.. anak abang pian aku ni memang putih2 xcaya tengok anak ke dua dia.
\/
\/
\/



sangat comei bukan?? nur aisya adriana ni la anak buah aku paling comei aku rasa muke ada ala2 kacukan arab cikit ha3.. bukan 2, tapi 3 orang anak a.pian aku sekarang di bawah ni anak die yang last buat masa sekarang.
\/
\/
\/

ni lagi sorang montel... hazril shah.. kelebihan kat budak ni, dari kecik lagi suke sangat senyum, memang cute la, selalu budak2 susah nak senyum kalau jumpa orang baru kenal, ni acan cikit senyum lebar. sampai la sekarang ni.... cute sangat.



ok. yang ni pulak anak k.su aku anak sulung die ni la yang selalu aku citerkan, banyak mulut pot-pet pot-pet sekarang ni.

nur syahirah maisara nama diberi... gambar die paling banyak dalam lappy aku sebab minah ni kuat begambar.. bile mood die ok, syok layan, datang mood ribut die 1 sen pun xlaku!! (memang xlaku pun 1sen wakakaka)
bawah ni pulak adik die, montel sangat2 time kecik, tapi time kecik susah nak senyum. orang acan la cam ne pun, wat xtau jer... =,=" tapi bila dah besar ha.. senyum manis jer cik molek nih
\/
\/
\/

nama diberi nur syafiqah maisara @ qistina dah pandai cakap dah sekrang tapi sepatah perkataan jenuh nak paham hak3....


ni la muka-muka anak buah aku.. comei2 blako deh!!! demo pon nak supo molek g2 gak r... muko cute2.. putih2 raso2 demo leh dapat cam 2 x? haihhh tetibe cakap klantan yang xberapa kelantan, almaklumlah bapak budak kat atas ni dari kelantan....

die nak anak laki, aku nak anak pumpuan padahal xsedar berangan lebih nikah pun lum lagi hak3!!!!!

No comments: