Friday, June 17, 2011

name kami samer!!!!

hai hai haiiiiiiiiiiiii did u know whos dis gurl??? hot rite??? her name same like me lor..... "MISS A'S SUZY"


SUZY ni pelakon dalam drama "dream hight" sedap ooo suare die... sebab die dari group MISS A.. nama korea dia BAE-SUE-JI see.. name cam nama dalam blog profile aku kan?? miss su-gy... die ni mude lagi tau sebab lahir pada tahun 1994. disebabkan name kami serupa so aku gunekan gambar die dalam wiget welcome dalam blog aku ni, cer tengok cer tengok cun kn kn kn..

aku baru jer perasan akan pelakon ni tadi sebab aku nak tukar wiget welcome, alih2 tengok der pelakon same nama, sedangkan duk tegok drama die belakon masih xperasan hahahaha. sebab tu aku terus tulis entry tentang die.

ha... nama dah sama, tinggi die 166 cm, aku 162 cm so nk dekat ideal dah, tapi berat die hu3 xdapat la nak ikut.. tak pe2 aku akan berazam naikkan berat badan, sejak makan ubat ritu berat aku makin naik dah hik3 pic atas rambut panjang tapi ni bukan pic baru die.. cz sekarang style rambut die pendek... ala.... xleh la nak ikut sebab rambut aku sekarang panjang... sayang la nak kerat.. cz rambut die yang terbaru ni aku xberkenan sangat.. xsesuai dengan muka aku...


die cute bile rambut pendek camni, kalau rambut panjang nampak cam princess jer... lawa... aku kalau nak pendekkan rambut pun pendek takat bahu boleh la sebab sayang ooooo rambut dah gile panjang macam pic awal miss suzy nih!! ^,^ kalau korang nak tengok drama on9 suzy ni belakon klik link ni!!! sangat best citer die (xsedar aku pun belum tengok abih g drama ni hak3)

nanti aku tuliskan entry tentang style2 rambut tahun ni okes leh berkongsi citerasa untuk menghasilkan rambut raya nanti hak3. tunggukan kemunculan sambungan entry ni.. daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

p/s u ols jgn jeles tau.... name kami sama eceh!! nak sambung tengok drama ni!!!

No comments: