Sunday, June 12, 2011

saja2...

assalamualaikum....

ok dear blog enrty yang ni bukan cerpen lawak tapi kisah tentang aku sebab aku selang selikan jela yerk.. xpenating sangat pun.. tapi saja nk citer bagi polon ckit sebab dah lama xpolon hak3.....

hal ni berlaku apabila pada ketika itu aku menceritakan tentang perpisahan aku dengan bf aku nih!! kt family aku.. memandangkan family aku memang tau dah hubungan kami ni... tapi korang nak tau x per dorang cakap bile aku kata aku dah xde pape dengan bf aku 2??

insan 1- "eleh bukan pecaya ang 2, putus, nanti sambung balik"  muke aku time tu jadi cam ni  =,="

insan 2- "yeke ni? xcaye larh!! menipu jer lebih.. xcaye lansung. aku beriye2 citer boleh xpecaye??

insan 3- "xcaye r... men2 la 2 ish.... " trs ak ckp adoiiii malas dh la nk cter!!!

memang dorang xcaye sebab hakikatnye aku dan dia....................

2 be continued.... (n.n)

No comments: