Saturday, June 18, 2011

do u belive it? belive it....

elo dear blog........... assalamualaikum silent reader....

ari ini manyak penat o.. pagi2 pergi b.p mik kelas lesen.. balik dari 2 terus pergi temerloh pulak... ni baru sampai dari umah tadi dan sempat la berehat2... sekarang ni berkobar2 nak tulis enrty baru hak4....

korang pernah tengok rangcangan belive it? rancagan yang jumpa orang pelik2 atau bende pelik2.. susah nak percaya tapi kene jugak percaya.. best rancangan tu.. sekrang tak tunjuk dah kat tv 3... sebenarnye rancangan tu tak der kena mengena pun dengan aku huhu cuma aku nak ciplak tagline belive it tu jer....

per yang korang perlu percaya 2?? haaaaa sekrang ni korang mesti selalu jumpa pasangan detim kan, tak kira tua atau muda mesti korang selalu jumpa time jumpa tu pun sebab korang pun tengah detim kan... haaa tapi korang der nampak pasangan tu detim ramai2 ditemani ibu-bapa dorang.... kompem tak kan... per syok detim bawak mak ayah.. tu bukan detim dah namanye... berdua-duaan baru syok....

tapi korang jangan sangka sume orang cam2.. masih ada segelintir yang keluar detim masih ditemani ibubapa dorang.... selamat cikit anak dorang yela bukan muhrim lagi ingat senang2 nak bawak anak dara orang??? kalau korang xpercaya, korang kene jugak percaya sebab ada bukti masih ada segelintir macam ni, kerana salah sorang die adalah aku hahahahahaha

semenjak die keja kat pahang ni, dan aku berada di pahang ni, amat jaranglah kami keluar detim sebab tak pernah ada masa free walau duk dekat... n kalau korang nak tau bila kami keluar nak jumpa jer mesti aku kua dengan mak ayah aku sekali kat temerloh tu dan jumpa die bersama mak aku. hahahaha. tadi pun jumpa dia bersama-sama ditemani mak ayah aku.. kami xjumpa lama pun... jumpa jap jer.. cukupla janji jumpa kan...

malas nak citer panjang2. walau orang kata tu bukan namanya detim, tapi syok per... selalu kua detim berdua bosan jugak. ni kua sama2 dengan family, bagus dapat eratkan hubungan sesama ibubapa, maksiat pun terhindar.... k.la mau cau.. penat nak taip dah

p/s lawak la bile teringat peristiwa tadi, di mana budak bernama adik@qistina terkam kat aku dan nagis bile ditegur oleh die, hahaha dah xpenah jumpa takot la budak 2, bila nak balik baru la salam siap cium pipi lagi... tak takot dah.. aduyaiiiiiiiiii macam2... bak kata nia dalam citer you saka pergi jauh2 "sooooo swettttttttttttttt"

No comments: