Sunday, August 14, 2011

aku dan mereka

entry ke2....
special note

1- tadi petang telepon si cilik shira... sebab dapat col free sembang punyer sembang sampai penat budak tu beceloteh, aku cakap kat dia,

"kakak, nti acik tepon lain tau, lepas buka pose acik tepon"
"ok nanti nanti acik tepon lepas bukak "kose" hahaha cakap puase pun tak terus g...

tapi pas bukak pose aku lupe nk talipon.. dalam kul9 tadi adik aku meseg cakap shira ni mengamuk tunggu aku col, xcol2 hahaha budak2 memang tepati janji.. tak seperti cam orang dewasa.. mudah lupa pada janji... so aku terus col... lepas hajat... last sebelum letak talifon

"k.la kakak acik letak lu tau"
"ok.. i luv u..." pandai budak nih hahahaha
"i luv you to..."
"i luv you to..." hahaha ulang balik budak ni aku cakap.

2- anak abang pian aku ni yang kecik sekali memang suke tengok citer boboiboy.. so tagline citer 2

"terbaekkkkkkk"

hahaha so aku duk balas membalas la terbaekk dengan hazrilshah ni.. baru 2 tahun... biler cakap terbaik sambil wat jari tums up memang comei...

sememangnya anda wahai kanak-kanak.. anda memang terbaekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

No comments: