Sunday, August 7, 2011

tawar hati

lelaki. klo tak menggatal. bukan jantan la namenye kn..
bile aku cakap baik2. die bekasar dgn aku, bile ak bekasar balik dia kt ak ni yang mulekn dulu segalanya.
aku takkan membuat sesuatu keputusan tanpa sebab...
sebab kau la aku buat keputusan ni.
kau tahu aku memang akn buat keputusan ni bila ak dalam tekanan. sebab tu kau bagi aku tekanan
bila aku yang buat keputusan nampak la aku yang bersalah...
tu yang kau nak sebenarnye kn??
ala.. dari dulu lagi kn..
bile kau nk buat keputusan tu kau akn rasa diri kau terok so kau cari punca utk ak yang akn buat keputusan tu...

kau kata kau masih sayangkan aku, boleh percaya ker?? sedangkan masih bersama aku pun kau banyak menipu.. banyak main pompuan.. bile ak dah buat keputusan ni, lagi ligat la permainan kau kn. ermmmm banyak2 insan yang aku jumpe, kau la laki paling buat hidup aku malang. sebab buat ak jadi wanita y bodoh mempercayai kau. berkorban byk utk kau, tapi ini yang aku dapat.

yer........ mungkin aku lupa kot.. kau kacak kn.. sebab tu kau nk test market.. lagi dapat yang bagus lg syok kn.. tapi kau yakin ke dorang boleh terime kau mase kau xde pape? hurmmm kau bukan jenis hargai pengorbanan seseorang...

kau nak aku maafkan kau?? orang yang hancurkan hidup aku?? doakan la banyak pada tuhan agar hati aku berlembut untuk maafkan segala perbuatan kau. walau kau tak sempurna seperti lelaki lain yang aku jumpa aku stil setia kat kau.. kau ingat aku yang tak cantik ni xde orang yang mahukan aku ke??? bodo sungguh aku tutup pintu hati aku pada orang lain demi setia aku pada cinta kau. tapi kau senang2 bukak hati kau agar orang lain boleh masuk dalam hati kau...

aku tahu... senarai-senarai wanita yang kau kejarkan tu... sesuai la dengan kau.. sesuai dengan pekerjaan kau.. bagus la. semoge mereka mampu memberikan kebahgiaan seperti kau idamkan.. tak seperti aku...
tak begitu bahagia kan??? belum sampai sehari berpisah pun dah cari lain, inikan pula berpisah banyak kali, dah bape orang la terkene dangan mulut manis kau tu...

tuhan tu maha adil.. agar aku bertemu insan yang benar2 layak untuk kasih sayang aku.. aku yakin kau sedikit pun tak sedih dengan keputusan aku ni kan?? malah kau gembira... so.. tak perlua wat ayat manis kau tu, aku tak percaya sedikit pun yang kau tak kn lupe ak buat selama-lamanya sebab........ sedangkan masih bersama aku pun kau boleh pikir pompuan lain... usah gelar aku sayang jika gelaran itu turut dikongsi bersama wanita lain...

aku ingatkan nak tunggu lagi nak tegok sejauh mana permainan kau.. tapi tak sangka baru kantoi sikit kau dah melatah sehingga memaksa aku membuat keputusan ini.. tak per.. bia sedih sekrang dari aku sedih kemudian ari.. seperti hari ni.. kalau aku pegang dengan keputusan aku dulu mungkin hal ni tak terjadi sekarang... terlalu banyak peluang diberi tapi tak pernah hargai...

ermmmmmm dunia........  selagi belum kehilangan sesuatu ia takkan pernah utk merasa menghargai...  bila dah hilang baru nak hargai.. tu pun kalau der perasaan nak hargai... kalau tak ada perasaan tu. komfem, aku telah bercinta dengan robot selama ini..

aku ingatkan raya tahun ni, istimewa kerana ada kelainan dalam hidup aku. rupnyer belum rezeki aku lagi untuk merasai keistimewaan itu.. aku sambut seperti sedia kala bersama-sama family aku.... jodoh belum sampai lagi :)

No comments: