Friday, August 12, 2011

i found it.. u cheating me..

harini ari yang betol2 memedihkan hati aku
kebenaran terbukti... kini aku cube terime hakikat
kau bukan dijadikan untuk aku
dan aku bukan tulang rusukmu
cume doa yang aku harapkan
aku mampu lupekan diri die..
jalan perit untuk aku tapi jalan mudah untuknya membina cinta baru..
semoge kau bahagia disamping si dia....
bagi aku?? walau cerie terpancar di luaranku
tapi hanya aku yang tahu berat untuk aku memikul dosa silam yang pernah hadir dlm hidup aku
dosa silam yang perlu aku minta pengampunan dari die...
aku berdoa bukan untuk dipertemukan jodohku
dipertemukan cinta seorang insan utk aku
aku cume berdoa aku dapat kasih-sayang-MU
dan mengmpuni dosa2 silam ku....
perit untuk aku terima... tabahkanlah hati ku ya ALLAH.....
aku berharap masih ada sekelumit sinar untuk hidup aku...

No comments: