Sunday, August 14, 2011

saat indah

selalu solat sorang je dalam bilik.. arini abg pian aku balik.. anak-anak die yang comei memang selalu duk ikut aku jer. yang nak jadi citer time ak solat magrib tadi, si aisya ni tak nak kua bilik, jenuh kene pakse ngn mak die suh kua bilik sebab tak nak die kacau aku solat nati, tapi tetap tak mahu

pastu.. tak pela aku kata die tak kacau kot... jadi aku suh jela die duk kt birai katil tu, aku pun solat la.. tapi budak ni memang mengajar kesabaran aku hahahaha boleh pulak duk tepi aku pangil nama aku pastu gelak-gelak. hahaha cam aku wat lawak pulak, nasib baik la aku ni tahan gelak tapi xkusyuk jugak la solat  huhuhuhu adoi la.... macam-macam.. tapi hilang kedukaan bile tengok keletah budak-budak...

p/s awak, terime kasih beri semangat kat sy tau.. hope kite jd kawan sampai bile2... not love for this time... :)

No comments: