Friday, August 5, 2011

terima kasih y berhasad dengki pd aku

bila aku mendapat dugaan, ada insan bersuka ria akan nasib aku. dia sangat2 bersyukur tengok aku cm ni.
xpe... ak biarkan jer.. krn aku yakin ALLAH tu maha adil... aku xkn jd cetek pemikiran cam die y mendoakan kejatuhan org lain... dgn mendoakan kmbli y bukan2 kt die.

dugaan yang berpunca dari aku dan perlu aku tanggung aku xkisah kalau die berterima kasih pada ALLAH krn itu hak dia, dan itu kerja ALLAH sama ada mahu menerima syukur die 2 atau x.

tapi bila melibatkan dugaan disebabkan ibu aku sakit, aku memang tak boleh maafkan die. ibu aku terlalu baik. walau banyak hal negetif die tahu tentang insan ni, die tetap maafkan dan terima kehadiran dia tp kali ni aku tak sampai hati untuk ibu aku tahu kerana aku tak nak kesihatan die lagi terganggu dengan masalah remeh y dicipta oleh insan y cetek ilmu.msti ibu aku kecewa kalau dgr akn hal ni. mak jgn risau dengan berkat doa mak, akk akn jmpe insan y blh jg diri akak dan mak satu hari nti, bukan seorang y hipokrit.

2 my mom, lepas ni jagan skip utk berjumpa doktor... sebulan xjumpa doktor, bile semalam g cek, haaaaa kn dh dapat ubat baru kne makan... semoge kesihatan mak cepat pulih.. selagi akak ada di sisi mak, akak akn sentiasa teman mak jumpe doktor k he3 luv u mom mmmmmmmmmmuuuuuuuaaaaakkkkkkkkkkkkksssssss

No comments: