Saturday, August 20, 2011

imbauan silam

aku tengok kat fb, der page ni wat pertandingan sweet cople.. so boleh la anta gmbar pasangan masing2 untuk dimenangi.. bile tengok hal ni, tergelak aku, sebab dulu pun penah aku wat keje gile ni... aku tak penah tau pun pasal contest tu.. member ak la, mak nani, beriye suruh aku masuk, katenye aku banyak pic ngn die.. so boleh la anta gambar tu, aku sarankan lebih baik die yang join sebab lagi afdal orang yang bertunang join contest ni kan.. pujuk punyer pujuk aku masuk la. bila dah anta gambar melalui email aku pulak ecited... hahahahaha tapi nasib baik la tak menang.. cz memang tak layak menang pun.. sebab jodoh ni kite tak tahu.. upenyer tak bertahan lame pun... hurmmmmmm gambar tu masih ada dalam folder pages 2.. ak nak padam tak boleh sebab admin yang pos gambar tu.. malu la... cz kalau orang tak tahu tengok gambar tu, baca ayat2 yang aku tulis kt pic 2.. mesti dorang ingat cam sweetttttttttttttttt jer padahal dah tinggal kenangan...

semalam aku kemas umah, nak buang segala buku-buku lama.. dah nak buang dah mak aku tegur pada salah satu file tu sebab ada gambar.. mak aku tanye la betol ke nk buang yang ni. aku tak tahu pun sebab aku tak bukak pun file tu huhuhu. dalam file tu ada gambar kelas aku time tingkatan 4 dulu.. seb baik tak buang pastu aku belek2 lagi kertas2 kot penting ker pastu kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn hahahahaha aku terjumpe gambar sorang jejaka ni, gelak terus aku waktu tu, aku pandang mak aku, mak aku pun gelak. adoiii ade lagi gambar jejaka ni..mak aku pun kenai jejaka ni.

die tu baik ngn k.ngah aku.. trainer k.ngah aku kt gym dulu.. pangkat adik la.. cam ne ak leh kenal?? sebab k,ngah aku selalu citer die ni hensem.. pas2 aku saja2 la kacau, tiap kali tepon jer aku suh k.ngah aku kim salam kt die.. boleh pulak k,ngah aku betul2 sampaikan salam tu hahaha sejak dari tu berbalas kim salam jela.. die der hasrat nak tengok gambar ak mintak kat k.ngah. sampai kesudah die tak penah kanai aku..  aku pun tak la taruh harapan pe.. sebab tak penah teringin nak kat die pun sebab die hensem ak apa ada yela.. k.ngah aku cun.. kang die tengok ak yang tak cun tekejut berok pulak. hahaha.. der satu hari tu die nak cakap ngan aku, tapi gune tepon k,ngah la, dalam sembang tu, die mintak no aku, aku takot gak la nak kasi, aku cakap nanti k,ngah marah, die leh kata ala jangan la citer kt k,ngah. hahahaha bile teringat balik peristiwe tu  lawak kot...

dah 4 tahun kot berlalu.. sekarang dah tak tau kisah die, tak tau la k,ngah contec lg or tak die tu cz dh lame k,ngah tak g gym tu.. aku sampai sekarang lupa name die per..

p/s k,ngah aku tau ang tengah baca entry ni kan, hahahah teringat balik tak peristiwa ni? aku jumpa gambar die yang dekat cameron tu. pe die erk name die? sampai kesudah aku lupa hahahahah

No comments: