Monday, August 8, 2011

cat rumah...

abg mi ak balik jumaat ritu bukak pose kt umah.. pastu malam tu bertelagah dgn die tentang warne cat rumah..
aku nak warne lain, die nak warne die. abg aku ni suke kaler pelik-pelik ==" 

AKU: ah xmo.. wat kaler lain la..
ABG MI: apa plk... bukan cntk pun kaler ang nak tu.
AKU: ah xkire-xkire
ABG MI: ang beli la kaler ang nk ang cat keler ang beli aku cat  caler y ak nak beli.
AKU: ok tak pa tak pa... 

mak aku pakat gelak jer malam 2

esk aku g balajo kereta. suh die tolong anta aku, die tunggu sampai ak ciap. otw balik, die singgah kedai jual cat.
dalam bincang2 alih2 dapat jugak persefahaman kami berdua. die beli cat. memandangkan aku tak keje lagi duit xdak, aku sponser beli berus cat je hahahaha. kaler majoriti pilihan die la cz duit die yang bayar cat ni =="

dah 2 hari cat umah. kalau tak abang aku balik semalam, tapi penat sebab cat umah, die boleh suke2 mik cuti hari ni hahah adoiiiii. abang aku 70% cat umah aku tolong 30% je hahahaha jangan marah a bro...

abang aku ni memang rajin.. kalau balik, rumah ni bersih sebab die akan kemaskan, untung sapa dapat jadi bini abang aku ni.. ni rumah banyak nak di upgrade.. dan kot umah cantik sebelum abang aku kawin...
waaaaaaaa cam betol2 jer bakal ade kenuri umah aku ni....

"rumahku syurgaku"
p/s akak-akak aku sume tepon tanya umah tahun ni cat kaler per. sume bengang sebab kami kata "RAHSIA"  hahahah nak tau balik laaaaaaa

2 comments:

Cik Baju Kurung said...

best kan kalau adik beradik balik ? hihi . jom komen cbk pulak ! =)

miss su_gy said...

btol.. kecoh umah jd.. cik suzy dh komen cbk punyer enrty :)